źródło: FB AP Orlen Gdańsk

Orlen Ekstraliga: Globalna platforma patronem zespołu z Gdańska!

Reklama

Występujący w Orlen Ekstralidze zespół AP Orlenu Gdańsk pozyskał bardzo poważnego, dużego patrona medialnego, a została nim platforma rozrywkowa TikTok.

Nowy patron medialny zespołu z Pomorza będzie odpowiedzialny głównie za prowadzenie działań promocyjnych drużyny oraz dbanie o jej widoczność w mediach. Platformę TikTok każdego dnia odwiedza niezliczona ilość odbiorców, wśród nich są również fani kobiecego futbolu, którzy mogą tu znaleźć swoje ulubione kluby, piłkarki, odkrywać nowe zespoły, poznawać innych pasjonatów piłki nożnej. Widoczna aktywność AP Orlenu Gdańsk w serwisie korzystnie wpłynie na wzrost zainteresowania futbolem w Gdańsku, ale też w całym kraju.

W takich słowach pozyskanie nowego patrona medialnego skomentował prezes AP Orlenu Gdańsk, Tomasz Bocheński: „Jako klub piłkarski dostrzegamy, jak ważną rolę w dzisiejszych czasach odgrywają nowe media. Jednym z naszych najważniejszych celów jest dotarcie do możliwie jak największej liczby odbiorców, których zainteresuje piłka nożna w wydaniu kobiecym i którzy, taką mam nadzieję, coraz liczniej zaczną przychodzić na nasze mecze. Chcemy także zainspirować rodziców, by przyprowadzali córki na treningi piłkarskie w naszej akademii. TikTok to aplikacja generująca olbrzymie zasięgi, o czym przekonaliśmy się niedawno, kiedy jedno z naszych video, w których występowały zawodniczki zespołu seniorek AP ORLEN, obejrzano 4,5 miliona razy. Dlatego, kiedy tylko pojawiła się możliwość nawiązania współpracy z TikTokiem, bez wahania podjęliśmy rozmowy i z chęcią nawiązaliśmy współpracę, która zaowocowała pozyskaniem dużego partnera medialnego dla naszego klubu.” (źródło: https://aplg.sportbm.com/articles/tiktok-patronem-medialnym-zenskiej-druzyny-ap-orlen-gdansk/13993/?fbclid=IwAR2U4rbdzTw20ien4AFljvKlHNI3OTm_bkyLUgBBP9qpWr5_mCK2Gtv36Fs).

Warto wspomnieć w tym miejscu o sekcjach kobiecych będących pod opieką AP Orlenu Gdańsk, a są to:  seniorki, U-18, U-16, U-13, U-11, U-9 i U-7. Zawodniczki oraz członków poszczególnych zespołów będziemy mogli oglądać w serwisie TikTok, a także na Facebooku, Instagramie, Twitterze oraz YouTubie.

Podoba Ci się artykuł?
Postaw mi kawę na buycoffee.to 

Reklama
Opublikowano: 01.02.24

Polecamy